ZAMÓWIENIA NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ
Szanowni Państwo,
ze względu na postępujący proces elektronizacji zamówień publicznych, uruchamiiliśmy Platformę Zakupową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań o odzielenie zamówienia publicznego w zakresie zakupów poniżej 130 tys. zł (postępowania regulaminowe).
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCESU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W POSTĘPOWANIACH PONIŻEJ 130 TYS. ZŁ ZAWARTE ZOSTAŁY W ZAKŁADCE "PLATFORMA ZAKUPOWA".
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony jest w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 20.10.2019 będziemy wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/, zaproszenia do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Z wyrazami szacunku,
Dyrektor ZDP w Sandomierzu