Zamówienia Publiczne
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Szanowni Państwo,
w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych uruchomiona została Platformę Zakupową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Sandomierzu postępowań przetargowych.
Oznacza to, że cały proces postępowania przetargowego i komunikacji prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Adres Platformy Zakupowej to: https://platformazakupowa.pl/pn/zdpsan.
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00).
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Z wyrazami szacunku,
Dyrektor ZDP w Sandomierzu